zondag 19 oktober 2014

Vriendinnenshoot de Goudvissen

Gisteren stond er in mijn agenda een vriendinnenshoot geboekt vanuit Almere! Almere.... dat is best een eind weg, dacht ik. Daar zit vast een verhaal achter dacht ik al. En dat was ook zo.

Het was een groep van 8 vriendinnen, waarvan de meesten in deze regio wonen, echter 1 van de vriendinnen is verhuisd naar Almere en zij was degene die gereserveerd had! Tja, ik dacht al... Maar geweldig leuk natuurlijk, sowieso, dat zij voor mij hebben gekozen om hun vriendschap vast te leggen.
Ze hadden een gezellige dag met elkaar gepland en dan ga je bedenken wat gaan we doen. Uit eten stond in ieder geval op de planning en wat is er dan leuker dan het maken van een blijvende herinnering!

Het bleek een echt hilarische groep meiden die stuk voor stuk humor hadden en meteen thuis waren in de studio. Ideeën hadden ze ook in overvloed. Voordat ik ook maar iets kon roepen hadden ze al weer een nieuwe super leuke pose bedacht. Ze waren heel leuk op elkaar ingespeeld.

En dan krijg je ineens de vraag; Heb je ook een achtergrond met goudvissen? Ehhhh... nee.... Maar waarom wil je een achtergrond met goudvissen? Het groepje is omgedoopt tot de Goudvissen, naar het schijnt is de reden daarvan dat goudvissen zo veel drinken??? I rest my case... Ze wilden er ook eigenlijk een fles rose bij, maar die had ik niet.

De goudvissen achtergrond is goed gekomen en ook de bellenblaasmachine zorgde voor een leuke toevoeging en een heuse Goudvissen foto is geboren! Meiden veel plezier met de voorproefjes en over een poosje met de rest van de foto's.

Delen van deze blog is altijd toegestaan!

Ook een vriendinnenshoot boeken? Neem dan eens een kijkje op mijn website.

http://www.in2pictures.nl/?p=vriendinnenshoot/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures







1 opmerking: