woensdag 22 oktober 2014

Fotoshoot Feestje Chelsey

Vandaag was het dé dag voor Chelsey. Ze mocht haar feestje vieren bij mij in de studio met 6 vriendinnen... das was de bedoeling. Waar ze bij het reserveren even geen erg in hadden is dat het vakantie is en dat veel kinderen en/of ouders andere plannen hadden. Gelukkig waren er 2 vriendinnen die wel konden komen en Chelsey koos haar zus en haar nicht om mee te gaan. Een super gezellig groepje, heel relaxt en stuk voor stuk in de wieg gelegd voor een fotoshoot. Ze vonden het heerlijk, het getut... De zus en nicht van Chelsey hebben de make-up verzorgd van de meisjes en ik heb de drie kleinste dames in de krul gezet. De oudste twee hadden duidelijk geen Carmen-set nodig, want die hadden van zichzelf al een geweldige bos krullen. Chelsey heeft ook krullen, maar wil toch rollers in haar haar. Het resultaat was dan ook echt wel geweldig!

Chelsey had de dag van haar leven en haar vriendinnen volgens mij ook...

Chelsey je bent prachtig en ik heb genoten voor je enthousiasme! Je was meteen op je gemak en hebt een serie hele mooie foto's gemaakt. Ik zal voor jou en je vriendinnen de glamour foto op de sofa laten afdrukken en voor je zus en nicht de foto van hen samen. Ik denk dat dat voor iedereen wel heel leuk is.

Veel plezier met de voorproefjes...
Delen van deze blog mag altijd!

Wil je ook een fotoshoot feestje organiseren, check dan de beschikbare datums op onze website:

http://www.in2pictures.nl/?p=fotoshoot_feestje/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures







Geen opmerkingen:

Een reactie posten