donderdag 30 oktober 2014

Combireportage deel 1 - Elodie, Marvin en Jaylen

Vandaag is Elodie eindelijk zelf aan de beurt voor haar fotoshoot. Ze blijkt mij al enige tijd te volgen en zo'n beetje al mijn blogs te lezen. Maar ze is zwanger van haar tweede kindje en dat is dus een heel goed excuus voor een fotoshoot of twee zelfs... want ze komen nog een keer terug met hun kleintje!

Het zoontje van Elodie en Marvin heet Jaylen en hij komt wat onwennig binnen. Hij vraagt eigenlijk meteen wanneer gaan we weg! Haha... ik denk dus.. oke uitdaging. Maar dat was snel gefixt. Binnen een kwartier geeft zijn vader mij een heel groot compliment door te zeggen dat Jaylen zich precies gedraagt als thuis. Jaylen blijkt een schat van een jongen, hij vind het allemaal reuze interessant, vooral als blijkt dat hij vast beter is dan zijn papa (dat had ik hem natuurlijk ingefluisterd). Wat een leuke knul. Hij laat zich niets aanpraten waar hij geen zin in heeft en we moesten hem zelfs soms vragen om even uit de foto te stappen, wat hij eigenlijk niet wilde.

Elodie is prachtig zwanger en dat hebben we vandaag denk ik heel mooi in beeld gebracht. Er zitten zo veel leuke en mooie foto's tussen dat het moeilijk kiezen was. Maar ik heb geprobeerd van alle sfeertjes iets te laten zien.

Veel plezier met de voorproefjes alvast.

Delen van deze blog is toegestaan!

http://www.in2pictures.nl/?p=zwangerschapsfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten