zaterdag 25 oktober 2014

Gezinsreportage met Peter & Joyce en de jongens

Als laatste had ik gisteren Ray, Ian en Mitch in studio en zij hadden hun ouders voor het gemak ook maar meegenomen. De wens van mama Joyce is een mooie foto waar alle drie de jongens tegelijk leuk op staan. Want dat was haar nog nooit zo heel goed gelukt. Deze laatste opmerking heeft ze halverwege de fotoshoot nog even herhaalt.... snap je nou waarom zei ze?! Haha.... ja ik snap het wel, want Mitch heeft gewoon heel veel energie. Die was niet bepaald van plan om heel soms eventjes rustig te zitten, maarrrrrrrr.... ik laat mij natuurlijk niet zo maar uit het veld slaan. Ik heb alle drie de jongens maar eventjes gelaten in de wetenschap dat het dan meestal later wel lukt. En dat gebeurde ook, alleen niet zo heel vaak.... soms heb je dat. Uiteraard is het mij toch gewoon gelukt om mooie foto's van dit drietal te schieten en daar moet ik vooral Ray en Ian heel erg voor bedanken, want als zij niet zo fantastisch hadden geholpen dan had ik een zware dobber gehad. Boys dank zij jullie kwam het allemaal goed.

En die lieve Mitch.... die was best moe aan het einde... en hij staat er nog fantastisch op ook!!! Ik heb genoten van deze fotoshoot en ook wel gelachen vooral toen de jongens ineens gezamenlijk met de  "kietelhand" mijn kant op kwamen! Haha... geweldig!
En de zoenfoto van Peter en Joyce was ook hilarisch grappig om te maken, dat vond Mitch wel heel grappig en ik ook trouwens!

Voor een unieke gezinsreportage kijkt u even op mijn website! Daar vind u meer informatie, prijzen en een agenda om meteen te reserveren.

Delen van dit bericht mag uiteraard!

http://www.in2pictures.nl/?p=gezinsfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten