vrijdag 31 oktober 2014

Combi2-Tineke-Pascal-Jaylee-Nora

Tineke en Pascal waren vandaag terug in de studio maar nu niet meer samen. Ze hadden hun kleine meisje Jaylee meegenomen die op 14 oktober is geboren. En hun hondje Nora mocht ook mee.

Jaylee is zo'n mooie baby en ik heb nog nooit een baby met zoveel haar gezien. Ze overtrof zelfs mijn eigen meiden die ook niet bepaald misdeeld waren. Haar haar viel gewoon al lang over haar oren en in haar nek. Zo schattig.

Hondje Nora luistert enorm goed en is heel lief voor Jaylee, ze gaat steeds eventjes bij haar kijken. Wat een leuk gezinnetje zo met z'n viertjes... komt wel goed in dit liefdevolle huishouden!

Tineke en Pascal, willen jullie mij nog even laten weten of je de foto's als voorproefje online wilde of niet. Ik dacht namelijk bij de vorige shoot van niet, dus daarom heb ik ze er nog niet bij gezet.

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures


Geen opmerkingen:

Een reactie posten