vrijdag 10 oktober 2014

Newbornreportage Mason en broer Djayden

Oh oh..... ja hoor, ik had er weer zo eentje vanmiddag.... zo'n ongelofelijk leuke baby. Een prachtig rond hoofdje met een enorme bos donkere haartjes. Heel klein en zacht was hij... en het leukste was hij houdt ongelofelijk veel van knuffelen! Nou ja, dan ben je bij mij goed hoor!

Zijn mama had bedacht dat het leuk was om gebreide mutsjes te kopen en dat is het ook. Alleen was Mason het daar niet zo mee eens. Het eerste mutsje ging onder licht protest toch op, samen met de gebreide all-stars (!!! zijn ze niet geweldig??, ze zitten NIET in mijn collectie hoor!). Het setje levert in combinatie met Mason een geweldig schattige foto op. Het lief bordje is wel van mij trouwens.

Grote broer Djayden heeft ook ongelofelijk goed mee gewerkt vandaag, hij deed precies wat er van hem gevraagd werd. En ook hij is enorm fotogeniek.

Ik weet bijna zeker dat papa en mama wel heel trots zullen zijn op hun knappe zoons. Maar echt hoor... die oogjes van Mason... daar kun je toch in verdrinken!?

Als u de foto's waardeert dan mag u deze blog delen. Dat vinden wij altijd leuk!

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie%2Findex#portfolio_raadplegen


http://www.facebook.com/in2pictures





1 opmerking:

  1. Wat een mooie foto's.
    De foto van Mason met het mutsje en de allstars vind ik vooral super leuk om te zien,
    ik heb het mutsje en de gympies gehaakt. Zo leuk om te doen en om dan het resultaat op de foto te zien is echt gaaf.

    Groetjes Mariska


    BeantwoordenVerwijderen