donderdag 2 oktober 2014

Newborn Madison

Lieve, lieve kleine Madison is de eerste die in mijn nieuwe studio gefotografeerd werd en wat is ze knap. Ze was ook een van de laatsten in mijn oude studio, maar toen ging het niet zo lekker. Ze voelde zich niet goed, was net van voeding gewisseld en dus zijn we vroegtijdig gestopt. Ik heb haar papa en mama aangeboden om terug te komen en dus was ze er vandaag.

Vandaag was ze weer helemaal haar eigen kleine zelf en ging het hartstikke goed. Eerst hebben we een serie wakkere foto's gemaakt met papa en mama en ook nog eentje met tante. Daarna heeft papa haar in slaapt gedanst of gehost kan ik het beter noemen... haha.. wat een lekker kind... hoe wilder papa doet hoe fijner ze het vind. Toen ze eenmaal sliep hebben we uiteraard nog even lekker door gefotografeerd en oh oh oh.... wat zijn de foto's leuk. Lieve Madison voor jou heb ik gewoon mijn gisteren geplaatste omslagfoto maar weer veranderd. En de tekst erbij is helemaal waar. Dit is de reden waarom ik fotograaf wilde worden. Ik zag altijd van die super schattige babyfoto's op het internet en steeds dacht ik dat wil ik ook doen... en ik ben elke dag weer blij dat dat gelukt is.

Wat een fijne start op ons nieuwe plekje.

De tekst bij de foto is dit keer niet van het internet geplukt maar dit is wat binnen een minuut op papier stond toen ik met de foto bezig was.

Als u de foto's waardeert dan mag u deze blog te delen. Dat vinden wij altijd leuk!

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures






Geen opmerkingen:

Een reactie posten