zondag 26 oktober 2014

Combireportage deel 2 met Sandra, Dominique en Saar

Saar is de kersverse dochter van Sandra en Dominique. En voor dat ze goed en wel gewend zijn aan het feit dat ze nu een echt gezin zijn, zijn ze al bij ons in de studio... Saar is namelijk precies een week oud. Gisteren was haar fotoshoot in de in2pictures fotostudio.
Saar doet het goed, ze is met een prima gewicht geboren en is een lieve rustige baby. Maar ze wil wel graag alles mee maken. Het gebeurt mij niet vaak dat het niet lukt om een baby (zeker als ze zo jong zijn) niet in slaap te krijgen. Maar Saar was het echt niet van plan. Ze heeft gedronken tussen door en zakte wel eventjes weg, maar werd gewoon weer wakker en meteen ook klaar wakker.

Als een volleerde papa en mama begeleidden zij hun dochtertje zorgvuldig maar zelfverzekerd door de fotoshoot. Ik had het gevoel dat zij ook mij volledig vertrouwden met hun dochtertje en dat werkt heel fijn. We hebben echt mooie dingetjes kunnen doen tijdens haar fotoshoot.
Wat een mooi poppetje is Saar. Ik van haar genoten gisterenmiddag...

De foto's lieten even op zich wachten, maar eindelijk kan ik Sandra en Dominique blij maken. En heel erg bedankt voor het vertrouwen, het was me een eer om jullie dochtertje te fotograferen.

Als je de foto's waardeert dan mag deze blog altijd gedeeld worden.

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures






Geen opmerkingen:

Een reactie posten