donderdag 9 oktober 2014

Op herhaling Jace

Zoals velen van jullie wel gelezen hebben was gisteren Jace in de studio. Omdat Jace mijn buurjongetje is en ik vandaag even tijd had ben ik vandaag ook nog even bij hem thuis langs gegaan. 

Gisteren wist hij in het uur dat hij uitgekleed was zo'n vier keer te plassen en vandaag gebeurde dat gewoon weer. Ik ben misschien een half uurtje met hem bezig geweest en tot drie keer toe moest meneer zo nodig plassen... tja en als je dan een kleine baby bent dan gebeurt dat natuurlijk gewoon. Geen probleem hoor, ik kan wassen, maar Jace maakte het wel heel bont!

Deze foto... tja.... die moest dus eventjes... sorry paps en mams, maar ik kon het niet laten!

Zoals gezegd... vanaf nu: Expect the unexpected! a JACE wisdom!

Als u de foto's waardeert dan mag u deze blog delen. Dat vinden wij altijd leuk!

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie%2Findex#portfolio_raadplegen


http://www.facebook.com/in2pictures


Geen opmerkingen:

Een reactie posten