woensdag 29 juni 2016

Newborn reportage Mayson

Vandaag mocht ik baby Mayson fotograferen. Hij is een klein mannetje van zo'n 7,5 week jong. Wat een voorbeeldige fotoshoot was dit weer zeg... Hij kwam slapend binnen en toen dacht ik dan beginnen we slapend. Maar zodra hij opgetild werd was hij wakker, dus dan toch maar wakker gestart. Het duurde niet lang voordat Mayson mij zijn allermooiste lach liet zien. Dat is dan weer een voordeel wanneer baby's al een paar weken oud zijn. Na een serie te hebben geschoten met een witte achtergrond zijn we overgeschakeld naar een zwarte achtergrond. Maysons papa wilde graag een klassieke foto van mij proberen te doen. Hij "opgedrukt" op de grond en zijn zoontje op zijn rug. Zo gezegd, zo gedaan. Probeer dit aub niet thuis, de handen van de moeder zijn uit de foto weg gephotoshopt. Doe dit soort dingen nooit zonder toezicht en professionele begeleiding aub.

Na een poosje viel Mayson toch nog in slaap, zodat we ook de serene baby-rust mooi konden vastleggen. Wat een heerlijke fotoshoot. Ik zei het al, hij gedroeg zich voorbeeldig. En hij heeft gewoon geen een keer geplast zonder luier, dat alleen is al bijzonder!

Lieve Mayson, ik hoop dat ik je nog vaker zal mogen fotograferen. Je was geweldig!

http://www.in2pictures.nl/c-3372648/newborn-fotografie/

http://www.facebook.com/in2pictures/







Geen opmerkingen:

Een reactie posten