woensdag 1 juni 2016

Fotoshoot feestje Nancy

Vandaag was een leuke gekke en drukke dag. Vanochtend heb ik eerst een pasfoto geschoten van een heel kleine baby. Daarna heb ik een kindje gefotografeerd  die bijna 1 jaar wordt. We hebben echt een super leuke en originele verjaardagsfoto geschoten die ik nog niet kan delen, omdat de foto op zijn uitnodiging komt. Ik heb afgesloten met een foto van twee kindjes welke niet gedeeld mag worden.

Maar het hoogtepunt van de dag was toch wel met stip... het fotoshoot feestje van Nancy. Een poosje geleden vierden we bij ons het fotoshoot feestje van Nancy's zus en haar moeder stelde mij toen de vraag of zoiets ook zou kunnen met meisjes die minder mobiel zijn en waarvan er twee aan de rolstoel gebonden zijn. Geen probleem riep ik gelijk, als de rolstoelen door de deur kunnen dan gaan we dat gewoon doen.

Vandaag was het dan zover. Het was een hele organisatie voor moeder Marion, maar ze deed het vol overgave en liefde. De meiden hebben stuk voor stuk zo enorm genoten, ze hebben gelachen, slaakten zo af en toe een kreet van vreugde en gaven allemaal op hun eigen manier signalen dat ze het fijn hadden. En daar ben ik dan ook echt hartstikke trots op. We hebben wat moeten aanpassen en we hadden meer dan genoeg hulp waardoor het allemaal heel soepel ging. Wat een ervaring, Marion bedankt dat ik dit mocht doen.

Maar kijk even naar Nancy... ze straalt, ze had zo'n plezier! Ze wilde ook heel erg graag met haar vriendinnen samen op de foto. Ze hebben wat af gekroeld, heerlijk echt. 
Het thema voor de tweede ronde was sterren. Nu zijn ze natuurlijk stuk voor stuk al supersterren, dus dat zat al mee. Daarnaast hadden ze kleding met sterren en ballonnen met sterren. Daarom heb ik ook die groepsfoto maar een beetje extra aangepast met nog meer sterren.

Nancy, je was geweldig. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten