zaterdag 18 juni 2016

Kinderreportage met Suus en Teun

Vandaag mocht ik beginnen met het gezin van Mariska en Eelco. Zo'n 3 1/2 jaar geleden fotografeerde ik hun zoontje Teun al eens en nu heeft Teun een zusje genaamd Suus.

Suus en Teun zijn ook echt leuk samen. Teun is blij met zijn zusje, eigenlijk altijd. Hij vind haar lief en volgens mij is dat wederzijds. Met Suus hebben we even een paar echte meisjesfoto's gemaakt op een roze achtergrond en natuurlijk ook een paar met mama. En daarna hebben we nog een paar stoere jongensfoto's gemaakt met Teun en ook hier een paar stoere samen met papa.

Het foto's maken ging ook hartstikke makkelijk. Suus vond het allemaal wel prima en naast een heleboel serieuze blikken zaten er zeker ook wel mooie lachjes tussen. Teun vond het ook echt leuk, oke, niet de hele tijd, maar het grootste deel wel. Op een bepaald moment was hij het even zat, of nou ja, dat was het eigenlijk niet. Hij wilde door "spelen", maar wij wilden liever wat meer variatie in de foto's, dus moest de autoband waar hij mee speelde opgeruimd worden. Ja, en daar was hij het even niet mee eens. Ik snap het wel. Maarrrrr dat was voordat ik mijn geheime wapen ook de kast had getrokken... de bellenblaasmachine!! Onweerstaanbaar voor best veel kinderen en dus ook voor Teun. En daar was hij weer, met die zelfde leuke lach als daarvoor! Goed gedaan Teun... of was het toch Stijn?? Haha... (Sorry, moet ik even uitleggen. Halverwege de fotoshoot had ik ineens bedacht dat ie Stijn heette. Vraag mij niet waarom, maar het ging ook niet meer uit mijn hoofd en dan raak je in de war)

http://www.in2pictures.nl/c-3380357/gezinsfotografie/

http://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten