vrijdag 17 juni 2016

Combi deel 1 met Samantha en Kevin

Het was een rustige week op Facebook. Dat had natuurlijk alles te maken met de verplaatste summer shoots! Wat overigens geen verkeerde keuze is geweest, gezien de regen van de afgelopen dagen. Hopen dat het aanstaande woensdag beter gaat.

Maar vandaag stond er weer een leuke zwangerschapsfotoshoot op de planning. Samantha en Kevin waren bij mij om de zwangerschap van hun eerste kindje vast te leggen. Samantha vertelde dat ze mij al geruime tijd volgt en dat ze al voor dat ze überhaupt zwanger was al wist dat als ze zwanger zou worden ze bij mij haar foto's wilde laten maken.  Hoe leuk is dat!!

Nou, Samantha ik hoop dat ik je wensen heb waargemaakt vandaag! Kevin was trouwens ook geweldig. Het is altijd een beetje onwennig in het begin en zeker niet de droom van elke man om op de foto te gaan. Maar hij sloeg zich er heel goed doorheen en volgens mij vond hij het gewoon leuk ook nog. Hoe dan ook, hij is in ieder geval apetrots op zijn vrouw, gezien de Facebook post die hij zojuist heeft geplaatst. Heel leuk, Kevin.

De tweede fotoshoot staat al gepland, vlak na mij vakantie. Dan is de kleine meid geboren en hebben Samantha en Kevin al eventjes aan haar kunnen wennen. Misschien mag Dex dan ook wel mee op de foto!

http://www.in2pictures.nl/c-3372646/zwangerschapsfotografie/

http://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten