donderdag 9 juni 2016

Fotoshoot Feestje van Amy

Vanmiddag hebben we het verrassings-fotoshoot feestje gevierd van Amy. Amy is vandaag jarig en haar moeder heeft haar vriendinnen ingeschakeld om de verrassing compleet te maken. Alle vriendinnen hebben het feestje geheim weten te houden. Vanmiddag werd ze op het schoolplein verrast door de meiden en ze wist niet wat haar overkwam. Ze liepen naar Amy's huis en daarna rechtstreeks door naar mijn fotostudio.

Amy is voor mij een bekende omdat ze bij mijn kinderen op school zat, bij mij in de wijk woont en onlangs nog bij mij in de studio was voor een leuke zussen-foto.

Ze was zo dolgelukkig in de studio. Vooral toen ze het zwarte jurkje aantrok wat ze binnen een minuut uit de kast haalde en die haar toch wel heel erg perfect paste. Haar haren draaiden we in de krul, ze koos zelf de hakken erbij en de make-over was compleet. Ook haar vriendinnen vonden allemaal iets moois en genoten zichtbaar van het feest.

De laatste ronde dat was toch wel de klap op de vuurpijl. Jeetje wat een transformaties weer. We hebben heerlijk gelachen en lol gemaakt. En laat dat nou precies zijn wat Amy vandaag net eventjes nodig had....

Dikke kus van mij lieve Amy, denk aan jou de komende dagen.

http://www.in2pictures.nl/c-3480503/fotoshoot-feestje-vanaf-8-jaar/

http://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten