zaterdag 2 juli 2016

Gezinsreportage met Samantha, Mark en Lynn

ALLERT!! CUTENESS OVERLOAD!!

Vandaag waren Samantha en Mark terug in mijn studio. Voor de vierde keer mocht ik hen fotograferen. Hun dochtertje Lynn is nu twee jaar geworden en zij kwam weer met zo'n stralende glimlach binnen gewandeld. Er is echt met Lynn nog nooit iets niet gelukt volgens mij.

Ze is zo'n relaxt meisje, altijd vrolijk en enthousiast. De fotoserie is ook weer zo ontzettend leuk dat ik het gewoon echt niet weet. Drie voorproefjes uit zo'n serie is niet te doen. Kies ik de op z'n kop gezinsfoto, de stoeifoto's met papa, de lieve foto's met mama of nee wacht, met Elmo hebben we ook zulke leuke foto's gemaakt. Ik kom er niet uit echt niet.
Want of Lynn nu een kort broekje aan heeft, een houthakkers-overhemd of een eigenwijs tutu-tje met panda-kniekousen draagt, het maakt allemaal niet uit, ze blijft schattig. Bedenk dan dat heerlijke guitige koppie erbij en je bent verliefd. Kan niet anders.

Vandaar mijn waarschuwing voor te veel schattigheid op 1 dag!

Kijk naar en geniet van deze previews en je begrijpt mijn 'probleem'.

http://www.in2pictures.nl/c-3380357/gezinsfotografie/

http://www.facebook.com/in2pictures/







Geen opmerkingen:

Een reactie posten