donderdag 23 juni 2016

Summer Shoots deel1!!

SUMMER SHOOTS DEEL 1  - groot succes!!

Gisteren mochten we dan eindelijk het grootste deel van de Summer Shoots fotograferen. En wat hadden we een engeltjes op onze schouders zeg. Het was de hele dag droog, lekker warm en zo af en toe kwam de zon tevoorschijn. Heerlijk echt... zeker als het daarvoor twee weken lang aan een stuk door heeft geregend en nu -the day after- de donder en de bliksem met harde knallen om je oren schiet.

Wat was het leuk!!! We hebben zo'n lol gehad... kinderen verwachten netjes te moeten zitten en te luisteren en als dan blijkt dat dat helemaal niet perse hoeft dan komen ze pas echt los. Geweldig om te zien dat zelfs de grootste jongens lol hadden. Maar ook de kleintjes die nog helemaal geen besef hebben van wat ze aan het doen zijn deden het geweldig!

Met een flink rood hoofd van de zon en na een heerlijke douche (die hard nodig was) zat ik gisteravond vol enthousiasme te kijken naar de foto's die een voor een aan het laden waren. En ik moet het even kwijt...

Mensen wat hebben jullie het ontzettend fijn gedaan vandaag. De kinderen, waaronder heel veel jongens dit keer, waren allemaal heerlijk zomers aangekleed en ook de meisjes waren echt om door een ringetje te halen, fantastisch! Daarnaast was iedereen op tijd, ook dat is super fijn.

Zelfs de fotoshoots met honden erbij gingen hartstikke goed, al was er even een lastig moment in de dag. Waar twee mannen van de gemeente het door mij zorgvuldig uitgekozen grasveld vol hoge grassen en mooie wilde bloemen met de grond gelijk maaiden, dwars tussen de kinderen door. Maar gelukkig wilden ze wel een klein stukje laten staan voor me... pfieuw... dat is nu juist zo leuk dat hoge gras. Maar goed, die jongens waren ook aan het werk, dus ik wilde ze ook niet te veel in de weg zitten.

Nu een dag later ben ik alvast wat aan het stoeien met de foto's, de juiste bewerkingen aan het zoeken. Bij iedere shoot kan dat anders zijn. Het is maar net wat er goed bij past. Het wordt nog een flinke klus om al die foto's uit te zoeken, aangezien er zo'n 1800 geschoten zijn. Maar ik ga mijn best doen om er iets heel moois van te maken.

Daar hebben we met elkaar toch even heel mooi de zomer ingeluid!
 
Mensen bedankt... enne... vind je het nu toch jammer dat je niet meegedaan hebt? Er zijn nog een paar plekjes op vrijdagochtend 1 juli! Dus schrijf je snel in. Alleen bij voldoende animo overweeg ik om het begin van de middag hier ook voor een deel bij te pakken. 

















































































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten