woensdag 8 juni 2016

Combi 2 - Nicole, Witalek en Chase

Vandaag is babydag! En ik houd van babydagen... vooral die allerkleinsten. En mocht ik nu het geluk hebben dat ik na Jayda van 8 dagen ook nog Chase van 20 dagen mocht fotograferen. En die kleine Chase joh.... zoals de Amerikanen zeggen... "He really nailed his first photoshoot like a boss!!".

Hij begon min of meer wakker aan zijn fotoshoot, dus dat leverde mooie plaatjes op met papa en mama. Daarna mocht hij even drinken en viel hij in slaap. Meestal schiet je dan 1 hooguit 2 series met een slapende baby, maar Chase vond het allemaal wel best. We konden hem neerleggen zoals we dat leuk vonden en hij gaf geen kik. Hij sliep heerlijk verder. Steeds zaten we een beetje te wachten op een lachstuipje, die niet leek te komen. Tot hij in de laatste minuut -liggend in een super schattige pose- toch nog even een lachje cadeau gaf. Hoe fantastisch wil je het hebben. Ik weet gewoon simpelweg niet welke foto's ik moet kiezen omdat ze allemaal leuk zijn.

Maar ook de foto's in zijn bedje zijn schattig, of de foto's in de mand met zijn berenmutsje, of die met papa en mama of of of..... nou ja, je snapt het. Dit ging goed, heel goed.

Even een boodschap aan iedereen die heeft bijgedragen aan het cadeau voor Nicole's babyshower, deze combi-fotoshoot, ik denk dat jullie geen mooier cadeau hadden kunnen geven! Ik weet zeker dat ze zo gelukkig gaan worden van deze foto's! Het is gewoon een beetje jammer dat gisteren de deadline was voor het bestellen van mijn nieuwe newborn portfolio, want beide baby's van vandaag hadden daar toch een hele mooie bijdrage aan kunnen leveren. Nou ja, de volgende keer dan maar!

Veel geluk met jullie lieve kleine mannetje, geniet met volle teugen van hem! Ik ga voorlopig nog even nagenieten van deze heerlijke dag.

http://www.in2pictures.nl/c-3372648/newborn-fotografie/

http://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten