zaterdag 28 mei 2016

Combi deel 1 met Frederike, Dennis en Finn

Finn mocht ik zo'n 1,5 jaar geleden al eens fotograferen, maar nu is zijn mama in verwachting en dus werd het tijd voor een nieuwe fotoshoot. Vandaag kwamen Frederique, Dennis en Finn dus langs om de zwangerschap vast te laten leggen. En over een poosje zie ik ze weer, maar dan met het complete gezin.

Vandaag ging het in ieder geval geweldig. Sterker nog, Finn wilde eerst even alleen op de foto voordat we zouden beginnen aan de foto's met mama en papa. Ik moest er zo om lachen, hij ging zitten, bedacht zelf een coole pose, gaf een glimlachje en klaar! Zo grappig. Maar ook voor de overige foto's werkte hij super goed mee.

Frederique weet goed wat ze wil en Dennis vind het allemaal prima. Na een paar voorbeeldjes te hebben gekeken en mijn boeken te hebben doorgebladerd waren we er al snel uit wat we zouden gaan doen. We zijn heel rustig aan het werk gegaan om de krachten van Frederique een beetje te sparen, al ging het eigenlijk allemaal nog best makkelijk.

Dit zijn de voorproefjes voor vandaag geworden, met de zachtblauwe foto als mijn favoriet...

http://www.in2pictures.nl/c-3372646/zwangerschapsfotografie/

http://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten