donderdag 31 december 2015

Met nog even een speciaal bedankje aan de bruidsparen van het afgelopen jaar. Bruiloften hebben een speciaal plekje in mijn hart. Ten eerste omdat ik het zelf geweldig leuk vind om te doen, de sfeer is altijd geweldig en ik mag de dag vaak van a tot z meemaken, ik zie meer dan wie dan ook die op de bruiloft aanwezig is. Maar zeker ook omdat ik bruiloften altijd samen met mijn man (en soms met mijn oudste dochter) mag fotograferen. Hij is een talent als het gaat om fotografie, hij weet precies wat ik bedoel als ik naar hem kijk. Woorden zijn overbodig, maar wat wil je na 25 jaar 'verkering' en 20 jaar huwelijk. Zo leuk, dat we voor komend jaar op onze eigen trouwdag ook zojuist een bruiloft hebben geboekt om te fotograferen! Dubbel feest dus.
De bruidsparen leggen hun dag volledig in onze handen en vertrouwen op ons, super spannend is het dan ook altijd als het moment daar is waarop het bruidsalbum overhandigd wordt. Ik maak het boek en vertrouw daarbij op mijn intuïtie en gevoel. En gelukkig is er met mijn intuïtie niets mis en zijn de bruidsparen vaak zichtbaar ontroerd wanneer ze hun herinneringen aan hun grote dag in een boek gebundeld zien. 
Lieve bruidsparen van 2015, jullie waren fantastisch!!! Oh ja, nog iets bijzonders... ondanks de vele regendagen van 2015 zijn nagenoeg alle bruiloften zonnig geweest!! Soms/vaak vooraf gegaan door een regenweek, maar op de dag zelf fantastisch weer. Heel bijzonder was dat, soms hadden we zelfs subtropische temperaturen, zoals op de bruiloft van Eline en Rico, of de strandbruiloft van Ronald en Jacqueline. Maar zelfs de herfstbruiloft van Bob en Jacqueline was droog en in de middag zonnig. 
Volgend jaar beginnen we al in februari met de bruiloft van Tom en Yvette!! We hebben er nu al zin in!!
Bedankt iedereen!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten