donderdag 31 december 2015

De kleintjes van 2015

Zo zeg... en dan komt ineens het moment dat het jaar echt bijna afgelopen is. Het einde van een mooi, bijzonder, soms emotioneel jaar. Zakelijk gezien een topper met de opening van onze winkel naast de studio. Persoonlijk even iets minder met een gebroken voet en een dubbele longembolie, maar dat gaat ook allemaal weer de goede kant op. En gelukkig zijn er veel meer hoogtepunten dan dieptepunten geweest. Het is zo'n mooi jaar om op terug te kijken! 
Ik maak altijd een overzicht van de kleintjes van het jaar. Alleen ik kan het vanaf nu echt niet laten bij een overzicht van de allerkleinste baby's, want ik heb ook heel veel kindjes terug gezien en mogen fotograferen. En dat is natuurlijk het allerleukste van mijn werk, dat het meegroeit met de baby's die geboren worden. Het zijn nu peuters en soms al kleuters, het is zo leuk om ze te zien groeien en ontwikkelen. Ik leg regelmatig de foto's naast elkaar om nog duidelijker te maken hoe ze gegroeid zijn. Het is hartverwarmend dat mensen zo loyaal zijn en mij elke keer weer het vertrouwen geven om hun dierbaarste bezit te mogen fotograferen.
Ik ben nog elke dag zo blij dat ik van mijn hobby mijn werk heb gemaakt en dat mensen mij van heinde en ver opzoeken voor een mooie "echte" reportage. En met echt bedoel ik niet te geposeerd. Als je lol heb dan sta je leuk op de foto en dat is mijn streven. Dat het dan soms chaotisch of een troep is dat maakt mij niets uit. Dat is allemaal zo weer opgeruimd. De kinderen staan altijd op nummer 1!
Maar lieve mensen, ik wens jullie allemaal een ontzettend gezellige oudejaarsavond en ik hoop dat 2016 alles brengt waar jullie op hopen!! Geniet van de avond en van elkaar. Kijk elkaar eens goed in de ogen en denk... we gaan het komend jaar nog mooier maken dan dit jaar!! Hoe dan ook...
Ook nog even sterkte voor de mensen die dit jaar dierbaren hebben verloren. Dat is het meest heftige wat je als mens mee kan maken en het doet pijn. Juist op zulke avonden voel je dat extra, maar probeer er altijd iets positiefs uit te halen, hoe moeilijk dat soms ook is!!
CHEERS to all of you!!! HAPPY 2016!!!
Delen is Lief!!
Tag de ouders van de kindjes die je ziet of schrijf er iets liefs bij! Als kindjes er dubbel in staan dan zijn ze ook dubbel (of soms zelfs driedubbel) geweest.
De kindjes die niet online mochten staan er uiteraard niet bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten