zaterdag 19 december 2015

Zwangerschapsreportage Natasja en Lesley

Vanochtend mocht ik weer een zwangerschap fotograferen en weer eentje met een roze randje... Leuk hoor, elke keer weer.
Dit stel heb ik al eerder mogen fotograferen toen ze hun zoontje Dean verwachtten. Dean was hun cadeautje op hun relatie, beide hadden ze al kinderen en eentje van samen is dan toch ook wel geweldig. Maarrrrr nu een poosje later, krijgen ze gewoon nog een cadeautje van de natuur! In de vorm van een baby-meisje. Dat brengt de teller op 6, zo hé... maar ze hebben de touwtjes stevig in handen samen en dan maakt het niet meer uit of er 5 of 6 rondlopen. Zij kunnen dat wel aan, daar heb ik wel vertrouwen in.

Lesley en Natasja hebben een duidelijk stijl en dat maakt het voor mij alleen maar makkelijker. Ik hoefde echt alleen maar te klikken vanochtend. Aanwijzingen waren bijna niet nodig. Iedereen mag bij binnenkomst aangeven wat ze mooi en leuk vinden en daar pas ik mij zo veel als mogelijk op aan. De een houdt van accessoires, de ander van minimalisme en puur. Jullie mogen het zeggen, zolang het binnen mijn kunnen en stijl blijft althans.

Ook een zwangerschapsreportage boeken? Kijk dan eens op mijn website voor meer informatie:

http://www.in2pictures.nl/?p=zwangerschapsfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten