woensdag 23 december 2015

Newborn reportage Nathan

Hoera!! Nathan is geboren, op 5 december van dit jaar. Zijn grote broer Joël heb ik ook mogen fotograferen toen hij pas geboren werd. Hij had een volle bos met blond haar. Broertje Nathan heeft echter geen blond maar heel donker haar, wel net zo'n volle bos trouwens.

Joël begint als een echt fotomodel... hij vind het allemaal ontzettend leuk en speelt er op los. Kleine Nathan die heeft honger en mag eerst bij mama drinken. Het idee is dat Nathan daar rustig van wordt en in een diepe slaap valt. Maar Nathan zal gedacht hebben... dat dacht ik niet. Ik wil wel zien wat er allemaal gebeurd. En dus ging hij niet slapen. Met grote ogen bleef hij om zich heen kijken. Dat is natuurlijk niet erg of zo, want met oogjes open is hij misschien nog wel schattiger, maar het fotografeert wel een tikkie makkelijker. Op het moment dat we eigenlijk graag foto's willen maken van de broertjes is Joël er eigenlijk al een beetje klaar mee, die had zijn kunstjes allemaal al laten zien.  En ja, toen viel Nathan wel in slaap. Haha... ik kan dus niet zeggen dat het gestroomlijnd ging vanochtend, maar het ging wel goed. Dat klinkt tegenstrijdig, maar check de eindresultaten... een beetje chaos op zijn tijd is echt niet zo verkeerd! Ik heb genoeg mooie momenten kunnen vangen om te koesteren en daar gaat het om!

Lieve Rebecca en René, ik wens jullie super fijne kerstdagen met jullie mooie gezin en een fantastisch nieuwjaar!!

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures








Geen opmerkingen:

Een reactie posten