donderdag 3 december 2015

Combi deel 2 met Alvar, Marian, Isla en Jarvi

Gisteren heb ik geen tijd gehad om te bloggen, daarom krijgen jullie vandaag een dubbele dosis!! Spam spam... haha!

Allereerst deel 2 van de combireportage van Alvar en Marian. Tijdens de zwangerschapsshoot stal dochter Isla de show en nu hebben ze er een tweede knappert bij genaamd Jarvi!

Ook nu deed Isla weer erg haar best voor mooie foto's, zo geweldig dit meisje. Ik had haar aan het begin verteld dat we niets zouden doen wat zij niet leuk vond en dat het alleen maar leuk zou zijn... wist ik veel, dat ze dat zo letterlijk zou nemen. Want ze zei; ik wil niet dat Jarvi in dat mandje ligt, of ik vind dat niet leuk. Haha... en wat je belooft moet je doen, dus ik moest dus met creatieve oplossingen komen en dat lukte gelukkig!! Zo liet ik Jarvi zwemmen op haar schoot?! Tja... vraag maar niks, maar het werkte. Samen onder een dekentje was ook leuk en daar was ik heeeeeeeel erg blij mee!

Jarvi is trouwens pas twee weekjes oud, maar hij heeft al zo'n wijze blik, dat je hem met gemak wat ouder zou schatten.
Wat een geweldige kindjes! Prachtige foto's hebben we geschoten. Wat een genot.

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures







Geen opmerkingen:

Een reactie posten