woensdag 16 december 2015

Mijn gezin...

Het is weer zo ver!!! De jaarlijkse update van onze gezinsfoto's.... oh oh oh waarom begin ik er iedere keer weer aan. 

Vorig jaar heb ik er anderhalf uur over gedaan om mijn -toch al lang niet meer zo kleine- dochters leuk te fotograferen. Ik hoefde maar 1 foto over te houden... 
Dit jaar werkten mijn dochters eigenlijk heel erg goed mee, maar nu begonnen mijn twee super schattige altijd lieve hondjes ineens te vervelen!!! Je gelooft het niet... het is dat het op camera staat. Een filmpje had beter geweest. Maar echt hoor, Tommie (de grootste) begon Candy in haar oren te happen, speeltijd had hij besloten. En Candy ging er gezellig in mee. Wild grommend en happend staan ze nu op de foto, stelletje...

Maar goed uiteindelijk heb ik 1 foto waar ze alle vier op staan. Tommie doet zijn best relaxed te lijken, maar hij ligt gewoon op commando even "rustig" en Candy is allert. Maar goed, acceptabel voor bij oma aan de muur of niet dan?

Pffff... gelukkig maar 1 keer per jaar!

En toch is dit waarom ik zo veel van mijn gezin houd. Never a dull moment...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten