vrijdag 11 december 2015

Verloskundigen Maatschap Prinscapelle

Ik weet niet wat het is deze week, maar het zijn bijna allemaal andere opdrachten dan die jullie van mij gewend zijn... grappig hoe dat soms loopt. Want de afspraak van vanochtend stond net als die van gisteren gewoon in de agenda, alleen toevallig allemaal in 1 week.

Dit keer mocht ik de dames van Verloskundigen Maatschap Prinscapelle nog een keertje fotograferen. Ik heb al eerder foto's gemaakt voor de website van deze meiden, maar er is een collega bij gekomen en dus werd het hoog tijd voor een nieuwe foto's. Ik heb ze met elkaar en los van elkaar gefotografeerd. Gisteren benadrukte ik nog hoe belangrijk een goede foto op je profiel of website is. Deze meiden zijn daar het bewijs van gezien de enorme hoeveelheid positieve reacties die ze krijgen op hun website. De foto ziet er zo gezellig uit dat de sfeer vast goed moet zijn! Kijk, dat is waar we het voor doen. Het is dan natuurlijk ook weer zo dat als de sfeer niet goed zou zijn, de foto ook geen gezelligheid uit zou stralen, dus what you see is what you get!

Bedankt weer voor het vertrouwen meiden.

http://www.in2pictures.nl/?p=mini-fotoshoot/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures



1 opmerking: