donderdag 24 december 2015

Baby Nina

Vanmiddag nog net even voor dat het kerstfeest losbarst mocht ik kleine Nina nog fotograferen. Nina is bijna 4 maandjes jong en een super lief klein meisje.

Haar papa en mama zijn super trots op haar, zo'n fotoshoot is dan ook iets helemaal nieuws, dus kan ik lekker mijn gang gaan en mag ik doen waar ik goed in ben. Als een kindje 4 maanden is dan doe je niet meer die newbornposes, maar dan kunnen ze wel meestal al heel goed op hun buikje liggen en het hoofdje ophouden. Dat kon kleine Nina super goed, want ondanks dat ze hartstikke moe was kon ze zich toch zeker een keer of 10 moeiteloos opdrukken.

Op de rug liggen vind niet iedere baby van 4 maanden leuk, maar met de nodige afleiding van papa en mama ging dat ook prima. Het enige wat een beetje lastig was en dan vooral voor haarzelf, is dat ze zo ontzettend moe was, maar de slaap niet kon en wilde vatten. Steeds dommelde ze eventjes een klein beetje weg, om daarna meteen weer met grote kijkers om haar heen te kijken. Uiteindelijk zijn we gestopt omdat ze toch wel steeds een beetje moest huilen. Als je te moe bent dan gaat het niet meer, maar gelukkig hadden we genoeg foto's om een mooie serie mee te maken.

Marco en Susan ik wens jullie fijne feestdagen, de eerste kerst van jullie meisje!! Heel veel plezier...

http://www.in2pictures.nl/?p=babyfotografie_kinderfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten