donderdag 3 december 2015

Combi deel 2 met Carmen, Jarno en Max

Vanochtend begon ik met de lieve Carmen en haar man Jarno! Ik ken ze al wat langer en ze zijn altijd vrolijk en altijd enthousiast en daar houd ik zo van... positief en bovendien altijd betrokken. Vandaag kwamen ze alleen niet samen, maar met hun kersverse zoontje Max!!

Max is ook weer zo leuk, hij heeft een prachtig rond bolletje met blauwe kijkertjes (nu nog in ieder geval). Hij is lief, rustig... is dol op papa zijn pink (of neus... ook goed). Hij vind ook best veel goed en als hij een houding niet leuk vond of vond dat er genoeg foto's waren in een bepaalde pose, dan veranderde hij eigenhandig van houding! Haha... zo grappig!

We hebben ook best veel gedaan met hem en ik denk zomaar dat hij vanmiddag heerlijk geslapen heeft. Ik hoop jullie nog heel vaak te zien samen met jullie kleine mannetje.

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten