zondag 15 februari 2015

Verjaardag Hanne en Thomas

Over de tweeling van mijn zus gesproken. Zij kwamen gisterenmiddag nog naar de studio voor de jaarlijkse verjaardagsfoto. Ze worden binnenkort 6 jaar en elk jaar maken we een foto, die mijn zus dan vervolgens in posterformaat aan de deur hangt. Super leuk natuurlijk. Ook dit jaar hebben we weer een leuke foto gemaakt, een hele feestelijke dit keer.

Maar ja.... die foto kan ik natuurlijk nog niet verklappen! Dat begrijp je... dat komt pas als ze echt jarig zijn.

De foto die ik wel kan laten zien is er eentje van Hanne. Zij wist al even dat ik een Elsa jurk in de studio had en ik had haar ook nog belooft om weer samen met Naomi op de foto te gaan. Maar dat lukte steeds niet door allerlei hindernissen. Hanne is het echter niet vergeten. Het was jammer dan Naomi niet kon, maar dat mocht de pret niet drukken. Uiteindelijk hebben we maar de daad bij het woord gevoegd. Vinden jullie niet dat ze ontzettend goed in de rol kruipt van Elsa??

Voor degenen die geen idee hebben waar het over gaat. Elsa is de prinses uit de Disney film Frozen. Een super film weer, tja, en dan willen alle kleine meisjes (en sommige grote ;)) graag net als Elsa zijn. Oh ja... een vlecht wilde ze niet (Elsa heeft altijd een vlecht). Maar ja, met zulk mooi haar is vlechten ook eigenlijk zonde of niet soms.

http://www.in2pictures.nl/?p=babyfotografie_kinderfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures



Geen opmerkingen:

Een reactie posten