zondag 15 februari 2015

Fotoshoot Feestje Celeste

Deze blog moest eigenlijk gisteren online, maar dat is er een beetje bij in geschoten doordat ik steeds een beetje uitliep met mijn shoots. Sorry meiden, maar beter laat dan nooit!!

Celeste was al eens bij mij geweest toen haar zus 10 jaar werd. Toen al wist ze dat ze ook zo'n feestje wilde en haar moeder beloofde dat als zij 10 zou worden dat ze ook een fotoshoot feestje mocht doen. En vrijdag was het dan zo ver. Vrijdag de 13e, maar bepaald geen ongeluksdag. De vriendin van Celeste en zij zelf hadden de middag van hun leven. Ze vonden het geweldig! Iedereen koos kleding waar ze zich mooi in voelden en kozen wel of geen krullen, wel of geen make-up. Maakt allemaal niet uit, je moet doen wat goed voelt zeg ik altijd. Het eindresultaat was verbluffend! Wat een mooie meiden zeg, stuk voor stuk. Enorme metamorfoses en in de slotronde waren ze helemaal niet meer herkenbaar. Het was zo leuk. 

Celeste ik zie je vast nog wel weer eens, maar ik wil je heel hartelijk bedanken omdat ik je feestje mocht verzorgen!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten