zaterdag 21 februari 2015

combireportage deel 1 - Suzanne en Frank

Suzanne is in verwachting en na even twijfelen heeft ze toch besloten dat ze wel graag een fotoshoot wilde doen. Ze heeft dan ook echt wel een prachtige buik. Ze draagt de baby echt aan de voorkant waardoor ze gewoon nog een taille heeft... wat een heerlijkheid toch!

Nog leuker is het dat ik ook dit stel over een poosje weer terug zie met hun kleintje. Dat is echt het meest geweldige deel van mijn werk. Dan zie ik tenminste ook wie de oorzaak is van die mooie dikke buik. We gaan nog niet verklappen of ze een jongen of een meisje krijgen, dat mogen jullie raden. Wat denken jullie? Laat een berichtje achter hieronder... ik ben benieuwd. Er zijn altijd zoveel bakerpraatjes die zouden voorspellen wat het geslacht van je baby zal zijn. 

Suzanne en Frank ik wens jullie alle geluk nog met deze zwangerschap en daarna uiteraard ook met jullie baby. Ik kan niet wachten om jullie weer terug te zien.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten