vrijdag 20 februari 2015

Newborn reportage Damin

Lieve schattige en kleine Damin is weer zo'n baby die eigenlijk nog veilig bij mama in haar buik zou moeten zitten. Hij zou pas rond 1 maart geboren worden, maar meneertje besloot anderhalve maand te vroeg te komen. Nu moet ik ook wel zeggen, dat ik hem wel snap hoor. Het is zo'n mooi kindje, dat mag toch iedereen zien, dat is wat hij zelf waarschijnlijk gedacht heeft... haha!

Hij kwam binnen in een soort van berenpakje en ja dan kan ik het niet laten om daar ook al even leuke foto's mee te maken. Daarna hebben we hem in zijn kleertjes gefotografeerd terwijl hij lekker door sliep. Maar toen zijn kleren uit gingen was hij wel wakker hoor! Uitkleden is niet zijn hobby zeg maar. En billen poetsen al helemaal niet, maar ja, welke baby vind dat wel leuk?

Daarna was Damin weer een voorbeeldige baby en konden we gewoon weer door met een fotoshoot van formaat. En dat mag ik zeggen, want ik kan het weten. Ik bedoel daarmee te zeggen, dat zo'n beetje alles lukte en hij alles zonder protest onderging. Wat een lieve baby, ik zei het aan het begin al. We hebben echt hele mooie foto's kunnen schieten, met de laatste foto hieronder als absolute favoriet! Zo puur, zo mooi... ik kan alleen niet kiezen wat ik mooier vind. Ik vind de foto in zwart-wit heel stijlvol echt, maar de gekleurde foto is weer heel warm... hmmm.. moeilijk, wat vinden jullie?!

Mama Sharita en papa Shifayed van harte gefeliciteerd met jullie lieve zoontje. Hij is gisteren precies 1 maand jong. Geniet van hem...

Ook een newbornreportage boeken? Lees dan even goed onze website. Daar staat onze werkwijze heel duidelijk uitgelegd. Bovendien staan de prijzen erbij en je kunt direct online de agenda raadplegen en reserveren.

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures






Geen opmerkingen:

Een reactie posten