zaterdag 21 februari 2015

Groepsreportage familie van Opijnen

Als laatste mocht ik vandaag de familie van Opijnen verwelkomen. Ze kwamen voor een gezellige groepsreportage. Opa, oma, zoon, dochter, schoondochter en twee kleinzoons. Hoe leuk om hen met z'n allen op één plaatje te kunnen vangen. Heel waardevol vind ik dit soort reportages.

Het is toch bijvoorbeeld geweldig voor deze twee jonge knullen om zo'n stoere foto met hun opa te hebben! Dat meen ik echt, ik vind de foto niet alleen super leuk, maar het heeft een enorme meerwaarde emotioneel gezien. Dit is precies de reden waarom ik zo dol ben op fotografie. Je krijgt de kans om dit soort bijzondere momenten te mogen vangen. Momenten waarvan je zeker als kind vaak helemaal niet ziet waarom dit bijzonder is. Ik zei het al waardevol.

Genieten van elkaar dat is wat iedereen zou moeten doen en dat heeft dit gezin heel goed begrepen. En dat terwijl vooral de mannelijke kant van de volwassenen met frisse tegenzin aan de shoot begon! Haha... het is elke keer weer een uitdaging om ook de mannen te overtuigen om lekker mee te doen. Maar ik kan niet anders zeggen als dat het super goed gegaan is. Thanks guys...

Ook een groepsreportage plannen? Raadpleeg dan onze online agenda, zodat je in een oogopslag kunt zien welke datums en tijden er nog vrij zijn.

http://www.in2pictures.nl/?p=groepsfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten