zaterdag 21 februari 2015

Fotoshoot Feestje Fabiënne

Fabiënne mocht gisteren haar feestje vieren. Zij was de pechvogel wiens feestje ik af moest bellen omdat ik in het gips zat. Maar gelukkig hebben we het gisteren goed kunnen maken. Toen kwam ook de moeder van Fabiënne nog met een lekke band te staan toen ze naar ons wilde toe komen, dus zijn we maar wat langer doorgegaan, want dit feestje moest hoe dan ook door gaan. We konden haar natuurlijk niet nog een keer teleurstellen.

Ik moet wel zeggen, zodra ze binnen stapte was ze alles weer vergeten hoor. Ze was super blij dat ze er was en ook haar vriendinnen waren razend enthousiast. Deze groep meiden heeft wel het record "vragen stellen" verbroken denk ik... ze waren zo enthousiast dat alle vragen gesteld werden voordat ik überhaupt iets kon vertellen. Maar je kunt hier nooit enthousiast genoeg zijn.

De rondes werden door iedereen goed ingevuld. Ieder koos iets wat ze heel mooi vond en dat was precies de opdracht. Meiden jullie waren heel gezellig!
Veel plezier met jullie voorproefjes. De rest volgt over drie weken.

http://www.in2pictures.nl/?p=fotoshoot_feestje/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten