zaterdag 28 februari 2015

Fotoshoot Feestje Sarah

Sarah vierde vandaag haar verjaardag bij mij in de fotostudio. Ik was er van overtuigd dat ik haar al een keer gezien of gefotografeerd had, maar dat is niet zo. Gek is dat toch, als je iemand zo denkt te herkennen. Ik denk dat ze dan toch gewoon heel erg op iemand lijkt, dat zou ook kunnen. Maar goed... ter zake! haha...
Twee van de vriendinnen van Sarah waren al een keertje bij in de oude studio geweest tijdens een feestje van iemand anders en vandaag mochten ze het dus nogmaals ervaren maar dan in ons nieuwe paleisje.

Deze groep was weer zo heerlijk om mee te werken. Rustig, lief en heel aardig voor elkaar. Vooral Sarah zelf is heel zachtaardig. Ze weet wel precies wat ze wil en dat is goed. Ze kiest voor een hele natuurlijke en rustige outfit, een beetje dromerig kun je het wel noemen.... alle reden voor mij dan natuurlijk om de bewerking van de foto ook in die sferen te kiezen!

Sarah ik vond het leuk je te ontmoeten! En de rest van je vriendinnen ook natuurlijk. Hopelijk nog eens een keertje tot ziens!

http://www.in2pictures.nl/?p=fotoshoot_feestje/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten