woensdag 18 februari 2015

Newborn reportage Sam

Sam zou eigenlijk twee weken geleden al hier zijn. Maar hij was een van de pechvogels die geboekt stond in de week dat ik mijn middenvoetsbeentje brak. Maar gelukkig konden we snel een nieuwe datum plannen. En ik moet zeggen, wat ben ik blij dat ik dit gezin heb mogen fotograferen.
Papa Sander en mama Joëlle zijn zo relaxed met hun zoontje dat het heel makkelijk werken was. Bovendien zijn ze alledrie best wel fotogeniek en dat maakt het nog een stukje leuker. Maar goed, oordeel zelf... het is alleen maar mijn bescheiden mening.

De wensen van het koppel was duidelijk. Zwart wit, daar houden we van... een aantal mooie voorbeelden hadden ze meegenomen en het is een stijl waar ik mij volledig in herken, dus dat was voor mij niet lastig. Daarnaast hebben we nog wel een paar foto's geschoten die wel echt in kleur horen, zoals Sam in het veilingkistje... is toch schattig!

Kortom, het was eigenlijk een shoot uit het boekje. Het enige was dan dat Sam af en toe wat last van krampjes had en dat hij even de hik had. Maar ja... dan liet hij weer zo'n schattig pruillipje zien... ach.. om bij weg te smelten zo lief. Ieder nadeel heeft zijn voordeel zeggen ze wel eens, en dat was ook vandaag weer waar.

Veel plezier met jullie voorproefje!

Ook een newbornreportage boeken? Kijk dan snel op mijn website en reserveer online.

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten