zondag 15 februari 2015

Combireportage deel 2 - Dennis, Denise, Danny en Milan

Gisteren mocht ik de tweeling van Dennis en Denise op de kiek zetten. En dat komt goed uit want ik ben echt dol op tweelingen... ik houd zo van de liefde tussen tweelingen. Mijn zus heeft ook een tweeling en sinds ik hen zie opgroeien vind ik het zo ontzettend leuk.
Dennis en Denise heb ik ook al mogen fotograferen tijdens hun zwangerschap, zij waren het stel met het mopshondje erbij. Ze hadden er voor gekozen om hem dit keer maar thuis te houden. En dat was wellicht wel een goede keuze. Twee baby's tegelijk leuk fotograferen is namelijk best wel een uitdaging, zoals u zult begrijpen.

Danny en Milan zijn een twee-eiige tweeling, ze zijn dus niet identiek en dat kun je best wel goed zien vind ik. Milan had behoorlijk last van darmkrampjes en dat is zoooo zielig. Je ziet hem ook op de foto's steeds een beetje fronzen, alsof hij wacht op het volgende krampje. Zelfs toen hij in diepe slaap was bleef de frons. Arme jongen. Maar het was ook weer niet zo heftig dat ik ze naar huis heb moeten sturen. Er waren best wel heel veel rustige momenten. Vooral na het flesje had Milan even rust. En Danny... die is zo grappig. Hij kijkt, lacht zo nu en dan (bij voorkeur als ik met camera net neerleg... dat dan weer wel) en vind eigenlijk alles prima. Zelfs toen hij uiteindelijk sliep en we Milan tegen hem aanlegde bleef hij lekker slapen en kroelen met broer. Geen probleem. Wat een mooie mannetjes.

Dennis en Denise, wij wensen jullie heel veel geluk met jullie mooie gezin. Fijn dat ik hun eerste fotoshoot mocht verzorgen.

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten