woensdag 11 februari 2015

Stoere tienerfoto's

Voor gezinnen met oudere kinderen is het vaak lastig om ze zo ver te krijgen dat ze meewerken aan een fotoshoot. Het klinkt natuurlijk helemaal niet cool. De meiden hebben er vaak dan nog iets minder moeite mee dan de jongens. Maar vaak komen ze mee om hun ouders of opa en oma een plezier te doen. Uiteindelijk valt het allemaal hartstikke mee als ze hier eenmaal geweest zijn.

Maar wat nou als ik beloof om in de serie ook een hele stoere foto te maken van uw kinderen. Dan wordt het denk ik zomaar een stuk aantrekkelijker. Veel tieners sporten fanatiek of bespelen een muziekinstrument (maar zonder accessoires kan natuurlijk ook). Hoe leuk is het om daarvan een echt gave zwart wit foto te hebben. Eentje die je wel in je kamer zou willen hangen in plaats van die saaie schoolfoto die je het liefst ver weg stopt.

Vandaag heb ik daar mee geëxperimenteerd met mijn dochter en haar vriendje. In de vorige blog zie hen in het dagelijks leven. Naomi turnt en Simon is de keeper van zijn voetbalelftal. Dus na hun shoot heb ik ze gevraagd om nog even model te staan voor mij. En ik moet zeggen dat ik zelf in ieder geval erg blij ben met de resultaten.

Kijk en laat vooral weten wat je ervan vind. Delen vind ik natuurlijk nog leuker!
Ik hoop binnenkort nog meer voorbeelden te kunnen presenteren.

http://www.in2pictures.nl/?p=gezinsfotografie/index#portfolio_raadplegen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten