zaterdag 17 januari 2015

Zwangerschapsreportage Kristel en Stephen

Vandaag was Hendrik Ido Ambacht-dag! haha... zonder gekheid. Alle drie de afspraken die ik vandaag had waren met mensen uit dit mooie dorp. Zo ook Kristel en Stephen, de hekkensluiters van vandaag.

Al meteen bij binnenkomst was er een klik tussen hen en mij en dat is altijd prettig. Heel enthousiast hebben ze verteld wat ze graag wilden en wat ze mooi vinden. We hebben lekker gekletst en zijn toen druk aan de slag gegaan.

Een hele mooie, stoere en lieve set foto's is het geworden kan ik jullie verklappen. Humor was toch ook een groot onderdeel van deze shoot. Binnen de kortste keren werd er hard gelachen en niet alleen door hen, maar ook door mij. Wat een heerlijkheid. Vooral bepaalde poses van Stephan konden mij zo onder tafel vegen... wat heb ik gelachen (en natuurlijk ook gewoon door gefotografeerd!).

Ik vond het erg leuk en heb al voorgesteld de studio dan maar naar Hendrik-Ido-Ambacht te verplaatsen... bedankt allemaal voor de leuke dag vandaag.

http://www.in2pictures.nl/?p=zwangerschapsfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten