woensdag 21 januari 2015

Cakesmash Lindsey

Lindsey is een prachtig klein meisje van bijna 1 jaar en haar moeder heeft bedacht dat het heel leuk zou zijn om leuke uitnodigingen te versturen voor haar eerste verjaardag. Dus er werd een cakesmash fotoshoot geboekt. Super leuk natuurlijk!

Vorige week kwam ze even kijken om te zien wat voor accessoires en achtergronden ik allemaal in voorraad heb en ja... roze dat moest het worden! Heel veel roze... dus...

Toen ze met een knalblauw rokje aankwam dacht ik eventje, ehhh... maar ik ben flexibel. We hebben een volledig nieuw plan gemaakt en het resultaat is echt super leuk en fris geworden! Ik denk dat als andere mama's en papa's straks de resultaten zien dat deze combinatie vaker voor zal komen. Maar er kan er maar eentje de eerste zijn en dat is Lindsey!

Uiteraard ga ik deze foto's nog weer niet delen, want de uitnodiging blijft uiteraard nog even geheim. Maar ik kan wel vast even een leuke detailfoto laten zien. Je hoeft niet te raden of ze de taart leuk en lekker vond, het duurde zo'n twee seconden voordat ze de eerste hap in haar mondje had! De taart was ook deze keer weer gemaakt door Belinda van www.facebook.com/belindabakt.

Lindsey je was top!

Ook een cakesmash fotoshoot boeken? Kijk dan snel op onze website:
http://www.in2pictures.nl/?p=cake_smash_fotoshoot/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures


Geen opmerkingen:

Een reactie posten