dinsdag 13 januari 2015

Combi reportage deel 1 - Diana en Joost

Vanochtend mocht ik weer een prachtige zwangerschap fotograferen. Diana is echt heel mooi zwanger, een bescheiden buikje en overduidelijk super gelukkig.
Het enige is dat ze nogal last van haar rug heeft en dat maakt de zwangerschap zwaarder dan je allemaal zou willen. Ze wilde zo graag haar zwangerschap vast leggen, dat ze het vanochtend eventjes voor lief nam. Dat is natuurlijk wel de reden dat we het nog rustiger aan gedaan hebben dan ik normaal gesproken al doe. Maar het ging goed, ze heeft zelfs  nog heel even op de grond gelegen voor een paar hele mooie foto's.

Joost is ook heel erg trots op zijn vriendin. Hij geniet van haar als ze zo bezig is. En zo nu en dan doet hij zelf ook heel erg fijn mee. Het levert een prachtige serie foto's op. Ze willen graag een zwart-wit serie en dat kan natuurlijk, geen probleem. Ik houdt hier uiteraard tijdens het fotograferen al rekening mee. Niet alles is namelijk mooi in zwart-wit, maar deze serie zeker wel!

Veel geluk met jullie foto's en uiteraard straks met jullie kleintje. Ik zie jullie hopelijk snel (maar niet te snel) weer terug!

Wil je toch ook nog zo'n mooie reportage laten maken? Check dan snel mijn agenda voor een beschikbare datum.

http://www.in2pictures.nl/?p=zwangerschapsfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten