woensdag 28 januari 2015

Christopher Vincent is bijna 1 jaar

Vorig jaar mocht ik de zwangerschapsreportage fotograferen van Marta en Istvan. Ook de kleine Christopher Vincent mocht ik daarna als kleine baby vastleggen door middel van de combishoot. Nu wordt Christopher bijna 1 jaar en dus vonden ze het tijd voor een nieuwe reportage van hun mooie mannetje.

Wat ze nog niet wisten toen ze de reportage boekten is dat de week voorafgaand aan de fotoshoot niet geheel verliep zoals ze hadden gewild en dan druk ik het nog heel mild uit. De fotoshoot is even een rustpuntje na zo'n week. En wat deed Christopher toch geweldig goed mee zeg, ze hadden het niet beter kunnen wensen echt.
Sinds een paar dagen loopt Christopher en gelijk ook best wel goed eigenlijk. Maar ja, of dat tijdens de fotoshoot ook gebeurd dat is dan maar de vraag. Dat soort dingen kun je nu eenmaal niet afdwingen. We waren bezig een mooie gezinsfoto te schieten en Christopher zat heerlijk op zijn rode auto (geen accessoire van de studio!!) toen hij ineens opstond en spontaan wegliep mijn kant op!! Aan de gezichten van papa en mama zie je dat ze dat niet aan zagen komen. Geweldig toch... heerlijk om zo'n bijzonder moment mee te mogen maken en om het vast te kunnen leggen.

Na een goed uur werd Christopher wat moe en hongerig. Hij zat op wat knabbeltjes te kauwen en wilde steeds meer. Zijn vader snelde naar de overkant voor een broodje en kwam vervolgens terug met een groot stokbrood (!!! geweldig !!!), bananen en een bakje yoghurt. Het stokbrood was twee seconden leuk, maar al snel niet meer. Dus ik stelde voor het bakje yoghurt te geven en hem zelf zijn gang te laten gaan. Tot grote verbazing van de ouders, omdat dan alles vies wordt uiteraard. Maar ja, als een cakesmash kan, dan moet dit ook kunnen. Dus ik heb een wegwerp tafelkleed neer gelegd en daar ging hij... heerlijk vond hij het. Met handen en voeten at hij het hele bakje leeg en uiteraard heeft dat geweldige foto's opgeleverd. Deze foto vond ik het mooist en daarom heeft deze een speciale behandeling gekregen. Veel plezier met jullie voorproefje...

http://www.in2pictures.nl/?p=babyfotografie_kinderfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten