zaterdag 17 januari 2015

Newborn reportage Jill

Voordat ik deze blog echt schrijf meld ik eerst even dat de gebruikte accessoires in deze serie NIET van mij zijn. Het zijn zelf meegebrachte props, waanzinnige props dat wel ja!!

Maar goed... gisterenmiddag was dus lieve schattige kleine Jill bij mij in de studio. De papa en mama van Jill hebben een cadeaubon gekregen en ze mochten zelf aangeven waar ze graag naar toe wilden. Hoe vereerd ben ik dan dat ze voor mij hebben gekozen. Jane en Orry waren ook meteen thuis in de studio en legde het vertrouwen gelijk in mijn handen en dan is het heel fijn werken hoor.

Ze hadden een tas meegenomen vol met props van een vriendin die antiek verzameld. Prachtige vleugels, kanten randjes, een parasolletje, rokjes... echt van alles. Een snoepwinkeltje voor mij natuurlijk. Uiteraard heb ik erg mijn best gedaan om mooie plaatjes te bedenken met de accessoires en dat is denk ik wel goed gelukt.

Lieve Jill viel ook nog even in slaap, tegen alle verwachtingen in. En ook dat leverde natuurlijk geweldige plaatjes op!

Veel plezier met jullie voorproefje...

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten