zaterdag 3 januari 2015

Baby/Kinderreportage met Jayant, Nayhla en Alaïa

Vanochtend ben ik gestart met een speciale project foto waar wellicht later nog op terug kom. Maar vanmiddag zou ik eigenlijk alleen Jayant fotograferen, maar hij had zijn twee nichtjes ook mee genomen. Dat werd dus een gezellige familie reportage. Nichtje Alaïa is bijna net zo oud als Jayant. En de grote zus van Alaïa is 2 1/2 jaar oud en heet Nayhla. Allemaal mooie namen en allemaal mooie kinderen. De papa en mama van Alaïa en Nayhla heb ik al eens mogen fotograferen toen mama zwanger was van Nayhla. Super leuk natuurlijk om ze weer terug te zien.
Dat twee jaar de moeilijkste leeftijd is om kinderen te fotograferen dat heb ik al eerder gemeld. En zo was Nayhla ook een typisch 2 jarig meisje. Haar lach zat goed verstopt, totdat de bellenblaas te voorschijn kwam. Geweldig vond ze het.
Zus Alaïa vond het direct allemaal leuk en lachte er op los. Neefje Jayant sliep toen hij binnenkwam en moest eventjes wennen toen hij wakker werd. Dat snap ik best. Maar ook hij heeft hele mooie lachjes getoverd. Wat een knapperd ook zeg...

Ik ben alleen vergeten te vragen of de ouders een voorproefje online willen... dus mochten jullie dit lezen en de foto's erbij missen. Laat het mij dan even weten. Dan plaats ik ze alsnog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten