zaterdag 10 januari 2015

Baby Elina

Vanochtend had ik Elina in de studio. Zij is een werkelijk prachtig meisje van bijna 1 jaar. Ze heeft geweldig mooie blauwe ogen en mooie haartjes met een klein beetje slag. Daarnaast heeft ze zo'n lief karakter dat de fotoshoot al bijna niet kon mislukken.

Vanaf de eerste minuut was ze thuis in de studio en was ze vrolijk. We hebben een enorme serie foto's kunnen schieten van haar en in elke serie lacht ze. Nu is lachen niet altijd nodig, maar ze was nu eenmaal vrolijk, dus ja... dan hoor je mij niet mopperen. Het wordt nog een klus om deze serie terug te brengen naar een acceptabele serie van rond de 40 foto's. Ik heb enorm van haar genoten.

Zelfs toen we besloten te stoppen omdat het echt al wel genoeg was bleef ze leuk doen en mij verleiden om meer foto's te schieten. Ik heb mezelf moeten inhouden, maar ik ben toch maar gestopt. Ik denk trouwens wel dat ze heel lekker geslapen heeft vanmiddag.

De foto's laten we privé, jullie kunnen je vast wel een voorstelling maken van dit lieve meisje! Papa en mama veel plezier met de foto's, de voorproefjes zitten al in jullie mailbox.

http://www.in2pictures.nl/?p=babyfotografie_kinderfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures


Geen opmerkingen:

Een reactie posten