zaterdag 17 januari 2015

Eerste deel combireportage met Quirina en Reinier

Vanochtend begon ik met een super gezellige zwangerschapsreportage samen met Quirina en Reinier. Kleur is een beetje het thema van deze fotoshoot. Geen zwart-wit foto's maar kleur en hoe leuk is het geworden zeg. Super vrolijke foto's waarbij ik ook wel erg geholpen ben door dit duo hoor... want lachen dat kunnen ze wel.

Nu helpen mijn soms wat onhandige opmerkingen ook wel denk ik om een lach te toveren (en dat doe ik geeneens expres... is gewoon mijn gebrek ;) ). Maar al met al hadden ze weinig moeite om een leuke reportage neer te zetten.

Veel kleur dus, maar wel rust en dat is goed. We zijn geëindigd met een paar prachtige stijlvolle boudoir portretten van Quirina, maar die houden we lekker privé! Daar mogen jullie naar raden... haha! Maar deze zijn leuk genoeg om iedereen weer even te laten glimlachen.

Veel plezier met jullie voorproefje.

http://www.in2pictures.nl/?p=zwangerschapsfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten