vrijdag 12 september 2014

Vriendinnenshoot Rachel

Aan het einde van de middag had ik wel een heel bijzonder gezelschap. Per limousine werden er 6 meisjes bij mij voor de studio afgezet. Ze hadden geen idee wat ze gingen doen.
De moeder van Rachel had een speciale middag geregeld voor haar zestiende verjaardag. Het was dus een echt sweet 16 feestje! 

Heel spannend voor ze allemaal uiteraard, want niemand wist er van. Gissen in de limo, wat gaan we doen, waar gaan we heen. De grote camera om mijn nek deed ze al vermoeden dat het met fotografie te maken had. Toen ik ze vertelde dat we een fotoshoot gingen doen, was er nog even het idee dat het een shoot a la Hollands Next Topmodel zou worden. Maar ik heb ze snel gerustgesteld en uitgelegd dat het bij niet gaat om mega-metamorfoses en gestylde foto's, maar om gezelligheid en lol. Toen was het goed, nog even wennen dat wel. Maar ook dat kwam snel goed.

Het toeval wil dat ik nog niet zo heel lang een prachtige witte jurk in mijn collectie heb hangen die prima door kon als Sweet 16 jurk. Rachel pastte hem en hij zat als gegoten, dus dat was snel beslist. De andere meiden vonden ook allemaal een mooie jurk uit mijn collectie en dus kozen we voor een lekker over de top glamourshoot. Maar we zouden wel afsluiten met een beetje gekkigheid en dat is allemaal gelukt binnen de tijd. Geweldig was het... vond ik in ieder geval en volgens mij de meiden ook.
Nadat ze bij mij weg gingen mocht ik ze vertellen dat ze vervolgens verwacht werden bij la Cocotte voor een diner en daar werden ze vervolgens weer door de limo opgehaald. Wauw, wat een ervaring voor deze zes 16 jarige meiden!  Helemaal top!

Van harte gefeliciteerd Rachel en veel plezier straks met het nagenieten tijdens het kijken naar de foto's.

Jullie mogen de blog of dit bericht uiteraard delen.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten