donderdag 4 september 2014

Newborn Raquel

Vanmiddag had ik een heel bijzonder klein meisje in de studio genaamd Raquel. Raquel is heel goed gekozen naam, een mooie meisjesnaam met pit, een tikje eigenwijs en zeker niet standaard, maar vooral heel lief. Raquel heeft de wereld van haar papa en mama goed op zijn kop gezet. Ze werd veel te vroeg met 34 weken geboren en woog maar 1400 gram. Nu is ze 8 weekjes jong en uiteraard nog steeds vrij klein, maar het gaat heel goed met haar.

Ze doet niets wat ze niet wil en dat laat ze meteen in mijn eerst bedachte positie merken. Dat mandje was stom en ging ze niet doen... oké, dan doen we dat dus niet. Daarna leg ik haar in een ander mandje om te zorgen dat ze lekker opgekruld ligt... maar nee, Raquel wil niet opgekruld, ze wil haar benen strekken! Haha.. ik lach me gek om deze stoere kleine dame, met zo'n grote duidelijke eigen willetje. Haar ogen stralen ook met een bepaalde kracht... dit meisje komt er wel! Daar ben ik van overtuigd.
En met Angelo als super lieve papa en José als toegewijde mama komt dat vast helemaal goed. Wat een mooi gezin. Ik vond het een eer om je te mogen fotograferen Raquel en ik zie je vast nog wel eens voorbij komen in de nieuwe studio.

Delen van deze blog mag uiteraard.

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten