woensdag 3 september 2014

Newborn reportage Anouk en haar grote broer Bar

Twee jaar geleden fotografeerde ik kleine Bart. Hij was een mooie vrolijke baby, zijn papa en mama komen vol trots met hem de studio ingewandeld. Vandaag kwam Bart weer naar de studio en nu kon hij zelf al lopen. Hij heeft nu niet alleen maar zijn papa en mama bij zich, maar ook zijn pasgeboren zusje Anouk.  En je raadt het al, Anouk is net zo'n vrolijke en mooie baby als haar broer.

Bart heeft inmiddels prachtige heel licht blonde haartjes en zijn zusje zal ook wel die kant op gaan. Het was geen moeite om dit duo te fotograferen al kostte het wel wat zweetdruppeltjes, maar dat kwam puur door de warmte in de studio.

Anouk heeft een missie vandaag... en dat is... ik ga niet slapen! Wat je ook doet, ik doe het niet.... nou ja... wel eventjes dan als ze bij papa en mama op de bank zit en lekker een flesje drinkt. Maar flesje leeg... oogjes open. Ik heb het nog even geprobeerd, ik zei tegen haar; ik win het toch van je hoor! Maar alsof ze het hoorde en dacht; echt niet! Geen slaapfoto's dus, maar daarvoor in de plaats hele lieve en vooral vrolijke foto's van Anouk en haar grote broer.

Marloes en Michael bedankt weer voor het vertrouwen! Fijn dat ik ook jullie twee kindje mocht fotograferen.

Delen van de foto's wordt altijd gewaardeerd.

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures






Geen opmerkingen:

Een reactie posten