zaterdag 6 september 2014

Combi 1 met Sandra en Dominique

Als laatste kwamen Sandra en Dominique naar de studio. Zij verwachten hun eerste kindje en het wordt een meisje! Super leuk echt... ik heb Sandra al eens op de kiek gezet tijdens een avond van het kinderdag verblijf. Dat ging echter allemaal zo snel dat ze nog niet zo heel happy was met die foto. Nou dat moest ik natuurlijk eventjes goed maken vandaag!!!!  En het is wel gelukt denk ik.. we hebben een hele leuke reportage gemaakt met lieve, mooie, stoere en grappige foto's. Een all-in reportage dus.

Een leuk moment tijdens de shoot was het toen Sandra ineens de speelgoedkist in dook. Ik vroeg mij ernstig af wat ze daar nou in zou vinden, maar ze kwam omhoog met een klein Goofy knuffeltje. Het blijkt dat Sandra dol is op Goofy en dat er meer dan 1 Goofy bij haar in huis is te vinden. Een foto met deze kleine knuffel kon dus ook niet ontbreken.

Sandra en Dominique zitten als het goed is op dit moment op een cruiseschip in Rotterdam om naar het vuurwerk te kijken wat als afsluiting van de Wereldhavendagen wordt afgestoken. Ik hoop wel met de beentjes omhoog af en toe, want zo'n shoot is toch best een beetje vermoeiend soms. Ik hoop dat jullie een fantastische avond hebben en dat jullie op tijd op de boot waren!

http://www.in2pictures.nl/?p=zwangerschapsfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten