zaterdag 6 september 2014

Portretreportage

Vanmiddag had ik als tweede een echtpaar wat heel graag eens een reportage samen wilde. En dan geen pasgetrouwd stelletje, nee dit echtpaar is bijna 30 jaar getrouwd en niet geheel toevallig waren het de ouders van een bruidegom van wie ik vorig jaar het huwelijk mocht fotograferen.

We hebben eerst een tijdje gezellig zitten kletsen toen het uiteindelijk toch tijd was om te beginnen. We hebben prachtige foto's geschoten van dit duo. Zij willen alleen wel heel graag de foto's privé houden, dus dat respecteren we uiteraard. Al is het wel jammer, want ze zijn zo mooi geworden!

Ik heb enorm gelachen en nog kramp in mijn kaken, want een heerlijk duo is dit zeg. Zo op elkaar ingespeeld, maar wat wil je na 30 jaar! Ik zeg... bedankt voor het lachen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten